het veerkrachtige van kinderen is dat zij elke dag met een schone lei kunnen beginnen #Verbeekadvocatuur.nl
05-04-2019 om 14:57kinderen nemen het zoals het wordt opgediend; prachtig hoe veerkrachtig vele kinderen zijn #verbeekadvocatuur.nl
26-03-2019 om 16:51SPOED HELP ! ! ! ! Wij zoeken op zeer korte termijn voor 4 uur per week iemand die de debiteuren administratie voo… t.co/dUZPzszQiR
07-02-2019 om 12:19als een advocaat niet leest dan slaapt hij/zij, als hij slaapt , dan leest hij niet
18-01-2019 om 11:44
Deze algemene voorwaarden zijn tevens te raadplegen op www.VerbeekAdvocatuur.nl en zullen op eerste verzoek worden toegezonden.
Nieuwegein, januari 2018
kantoorklachtenregeling Verbeek Advocatuur.nl
(behorende bij artikel 6.28 van de Verordening op de advocatuur)
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
- klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet;
- klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;
- klachtenfunctionaris: de advocaat die is belast met de afhandeling van de klacht;
Artikel 2 toepassingsbereik
1. Deze kantoorklachtenregeling is van toepassing op iedere overeenkomst van opdracht tussen Verbeek Advocatuur.nl en de cliënt.
2. De advocaat draagt zorg voor klachtafhandeling conform de kantoorklachtenregeling.
Artikel 3 doelstellingen
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel:
a. het vastleggen van een procedure om klachten van cliënten binnen een redelijke termijn op een constructieve wijze af te handelen;
b. het vastleggen van een procedure om de oorzaken van klachten van cliënten vast te stellen;
c. behoud en verbetering van bestaande relaties door middel van goede klachtenbehandeling;
d. medewerkers te trainen in cliëntgericht reageren op klachten;
e. verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening met behulp van klachtbehandeling en klachtanalyse.
Artikel 4 informatie bij aanvang dienstverlening
1. Deze kantoorklachtenregeling is openbaar gemaakt. De advocaat wijst de cliënt voor het aangaan van de overeenkomst van opdracht erop dat het kantoor een kantoorklachtenregeling hanteert en dat deze van toepassing is op de dienstverlening.
2. Verbeek Advocatuur.nl heeft in de overeenkomst van opdracht en via de algemene voorwaarden opgenomen bij welke onafhankelijke partij of instantie een klacht die na behandeling niet is opgelost kan worden voorgelegd ter verkrijging van een bindende uitspraak en heeft dit bij de opdrachtbevestiging kenbaar gemaakt.
3. Klachten als bedoeld in artikel 1 van deze kantoorklachtenregeling die na behandeling niet zijn opgelost worden voorgelegd aan rechtbank, bindend advies, arbitrage.
Artikel 5 interne klachtprocedure
1. Indien een cliënt het kantoor benadert met een klacht, dan wordt de klacht doorgeleid naar Mr Verbeek, die daarmee optreedt als klachtenfunctionaris.
2. De klachtenfunctionaris stelt degene over wie is geklaagd in kennis van het indienen van de klacht en stelt de klager en degene over wie is geklaagd in de gelegenheid een toelichting te geven op de klacht.
3. Degene over wie is geklaagd tracht samen met de cliënt tot een oplossing te komen al dan niet na tussenkomst van de klachtenfunctionaris.
4. De klachtenfunctionaris handelt de klacht af binnen vier weken na ontvangst van de klacht of doet met opgave van redenen mededeling aan de klager over afwijking van deze termijn met vermelding van de termijn waarbinnen wel een oordeel over de klacht wordt gegeven.
5. De klachtenfunctionaris stelt de klager en degene over wie is geklaagd schriftelijk op de hoogte van het oordeel over de gegrondheid van de klacht, al dan niet vergezeld van aanbevelingen.
6. Indien de klacht naar tevredenheid is afgehandeld, tekenen de klager, de klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd het oordeel over de gegrondheid van de klacht.
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
1. De klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd nemen bij de klachtbehandeling geheimhouding in acht.
2. De klager is geen vergoeding verschuldigd voor de kosten van de behandeling van de klacht.
Artikel 7 verantwoordelijkheden
1. De klachtenfunctionaris is verantwoordelijk voor de tijdige afhandeling van de klacht.
2. Degene over wie is geklaagd houdt de klachtenfunctionaris op de hoogte over eventueel contact en een mogelijke oplossing.
3. De klachtenfunctionaris houdt de klager op de hoogte over de afhandeling van de klacht.
4. De klachtenfunctionaris houdt het klachtdossier bij.
Artikel 8 klachtregistratie
1. De klachtenfunctionaris registreert de klacht met daarbij het klachtonderwerp.
2. Een klacht kan in meerdere onderwerpen worden ingedeeld.
3. De klachtenfunctionaris bespreekt periodiek de afhandeling van de klachten en doet aanbevelingen ter voorkoming van nieuwe klachten, alsmede ter verbetering van procedures.
4. Minimaal eenmaal per jaar wordt de aanbevelingen op het kantoor besproken en ter besluitvorming voorgelegd.
Privacyverklaring
Verbeek advocatuur.nl respecteert de privacy van haar cliënten, de bezoekers van haar website www.verbeekadvocatuur.nl en degenen die zich hebben ingeschreven voor nieuwsbrieven en seminars van Verbeek Advocatuur.
In deze privacyverklaring wordt aangegeven hoe Verbeek Advocatuur uw persoonsgegevens verwerkt en hoe u uw rechten op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunt uitoefenen. Verwerking van uw persoonsgegevens gebeurt op een wijze die in overeenstemming is met de eisen die de privacyregelgeving daaraan stelt. Persoonsgegevens worden alleen verwerkt op de manier die is beschreven in deze privacyverklaring.
Nieuwsbrief
Wij bieden een nieuwsbrief aan waarmee wij geïnteresseerden informeren over nieuws op juridisch gebied, onze diensten en aanverwante zaken. Bij het aanmelden voor een nieuwsbrief verzamelen wij uw geslacht (in verband met de juiste aanhef), voor- en achternaam, organisatie, e-mailadres en de door u geselecteerde nieuwsbrieven. Wij bewaren uw gegevens tot maximaal een jaar nadat u van ons enige nieuwsbrief heeft ontvangen of totdat u heeft aangegeven geen nieuwsbrieven meer te willen ontvangen. Iedere nieuwsbrief bevat ook een link waarmee u zich kunt afmelden.
Sollicitaties
U kunt niet via de website solliciteren op vacatures en studentstages bij Verbeek Advocatuur.nl u kunt dit wel per e-mail. Ook kunt u een open sollicitatie naar ons sturen. Daarbij verzamelen wij uw NAWTE-gegevens, geboortedatum, geslacht, sollicitatiegegevens (CV, motivatiebrief, cijferlijsten, stageverslagen) en andere door u verstrekte gegevens. Wij bewaren deze gegevens tot maximaal vier weken nadat de sollicitatieprocedure is beëindigd. In voorkomende gevallen kan toestemming worden gevraagd om gegevens te bewaren tot maximaal een jaar nadat de sollicitatieprocedure is beëindigd.
Privacyrechten
Wij zijn ons ervan bewust dat u een aantal privacyrechten (inzage, rectificatie, verwijdering, beperking, bezwaar en gegevensoverdraagbaarheid) heeft met betrekking tot de verwerking van uw persoonsgegevens. Voor de uitoefening van uw privacyrechten kunt u een verzoek sturen per e-mail naar [email protected] o.v.v. ‘Uitoefening privacyrechten’ of per post aan Verbeek Advocatuur., o.v.v. ‘Uitoefening privacyrechten’, Postbus 1467, 3430 BL Nieuwegein. Voor verificatiedoeleinden kunnen wij u om bewijs van uw identiteit vragen.
Als u van mening bent dat onze verwerking van uw persoonsgegevens inbreuk maakt op de privacyregelgeving, dan kunt u een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.
Uw persoonsgegevens en derden
Verbeek Advocatuur deelt uw persoonsgegevens niet met derden voor commerciële doeleinden.
Aanpassen privacyverklaring
Wij behouden ons het recht voor deze privacyverklaring aan te passen. Raadpleeg deze pagina voor de meest actuele privacyverklaring.
Vragen?
Als u vragen hebt over deze privacyverklaring of over uw privacy, kunt u per e-mail ([email protected]) o.v.v. ‘Privacyverklaring website Verbeek Advocatuur’ of per post op onderstaand adres contact met ons opnemen.
Verbeek Advocatuur
o.v.v. Privacyverklaring website Verbeek Advocatuur
Postbus 1467
3430 BL NIEUWEGEIN
Deze privacyverklaring is laatst gewijzigd in: mei 2018.